۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

طريقه ساخت نارنجک دستي بزبان ساده

عليرغم سادگي، از قدرت تخريبي مناسبي برخوردار بوده و ميزان عمل کنندگي آنرا در قدرت به ميزان يک دوم يک ديناميت مي توان دانست، لذا در هنگام استفاده آن را بسيار دور پرتاب نموده و حتماً پناه بگيريد.
یک ظرف شیشه‌ای در دار، نظير ظرف‌های سس مایونز را بردارید و درون آن چند قطره بنزین بریزید. سپس درب آنرا بسته و تکان بدهید تا تمام سطح درون شیشه آغشته به بنزین شود. درب شیشه را باز کرده، بنزین اضافی را بیرون بریزید.
 چند قطره محلول پرمنگنات پتاسیم (محلول در آب) را درون شیشه بچکانید و درب ظرف را محکم ببندید، بطوریکه بخار بنزین از آن خارج نشود، کار تمام است!  برای انفجار کافی است شیشه را پرتاب کنید.
تذکرات مهم:
1-     نگهداری طولانی مدت این نارنجک توصیه نمی‌شود، حداکثر چند ساعت بعد از ساخت از آن استفاده کنید.
 2-    پرمنگنات پتاسیم ماده‌ای است که در حالت خشک به صورت بلورهای ارغوانی در مغازه‌های عطاری و داروخانه‌ها به عنوان ماده ضدعفونی کننده فروخته می‌شود   .

۴ نظر:

  1. جناب من این نارنجک رو ساختم ولی جواب نداد اگه میشه راهنمایی کنید.
    ممنون.

    پاسخحذف
  2. سلام !! من اينكار را كردم ولي پرتاب هم كردم اما هيچ كه بود هيچ ميشه كدام تكنيك ديگه داشته باشه

    پاسخحذف
  3. بابا این طرف هیچی بارش نیست حتی نمیتونه میزان ترکیب مواد برا ساخت باروت سیاه چقدر الکی یه مشت شر و ور نوشته الهی بیفتی دست برادران گمنام امام زمان (عج الله) تا دیگه نشینی شر و ور بنویسی مرتیکه اوسکل وطن فروش

    پاسخحذف
  4. دوستان عزیز . ببخشید ولی لازم دونستم که بگم این دوستمون واقعا تجربه ای از شیمیست و براوردهاش نداره هرچند احساس میکنم برای اینکاراش و این اموزشهاش دلیلی داشته . اما ایشون فقط از یک منبع که میشناسم کپی برداری کرده . و چیزی بارش نیست . حالا من شمارمو میزارم و کسی اگر اموزشی دقیق و اساسی خواست تو واتساپ پیام بده . 9354992868
    من تمام اموزشهارو بلدم و میدم بهتون و هزینش و طرز استفادش برعهده و گردن خودتون هست و هیچ مسعولیتی بر عهده من نخواهد بود .

    پاسخحذف