۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

ساخت اسپری اشک‌آوراز نوع فلفل بزبان ساده

براي تهيه اين اسپري بترتيب ذيل عمل نمائيد:
 دو قاشق پودر فلفل قرمز و نصف قاشق پودر فلفل سیاه را با هم مخلوط کرده و در لیوان یا ظرف مناسبی بریزید. حال الکل سفيد را به آن اضافه کنید بطوريکه تا حدود یک سانتی‌متر بالاتر از مخلوط را به پوشاند. در ادامه مخلوط را به مدت ١٠ دقیقه با یک قاشق کوچک یا همزن، هم‌ بزنید تا مخلوط کاملا یکدست شود.
 پس از آن روغن سفید، مانند روغن بچه یا روغن مینرال را به مخلوط فوق اضافه کنید، بطوریکه به اندازه نيم سانتی‌متر مخلوط را بپوشاند. اينک نزدیک به دو دقیقه این مخلوط را نيز هم بزنید.
 مخلوط به دست آمده را با استفاده از یک کاغذ صافی آزمایشگاهی و یا یک تکه دستمال کاغذی ضخیم، در یک ظرف دیگر فیلتر کنید و اصطلاحاً از صافی بگذرانید، بطوریکه مایع خالصی بدست آید و دیگرتفاله نداشته باشد. در صورت نیاز این عمل را دوبار انجام بدهید. هم اکنون مایع اسپری آماده است، کافی‌است آنرا داخل ظرف اسپری مانندي مانند شيشه پاکن يا آب پاش ریخته درب آنرا ببندید. (ترجيحاً از ظروفي استفاده کنيد که قدرت و شعاع پرتاب اسپري در آنها وسيعتر است)
 تذکر: بدليل ممانعت از فروش الکل سفيد به افراد عادي در داروخانه هاي ايران، در صورت عدم دسترسي به الکل سفيد، براي تهيه اين اسپري بصورت ذيل عمل کنيد:
 دو قاشق پودر فلفل قرمز و نصف قاشق پودر فلفل سیاه را با هم مخلوط کرده و در لیوان یا ظرف نسوز مشابه بریزید، سپس به آن آب اضافه کرده تا ظرف پر شود. هم اکنون به مدت ١٠ دقیقه با یک قاشق کوچک آن را هم بزنید.
 حال ليوان یا ظرف را با استفاده از شعله حرارت، حرارت دهید تا مخلوط به جوش آید. مخلوط را با استفاده از یک کاغذ صافی و یا دستمال کاغذی ضخیم، به داخل یک ظرف دیگر فیلتر کنید تا مایع خالصی به دست آید. مایع اسپری آماده است. کافیست آنرا داخل ظرف اسپری ریخته و درب آنرا ببندید.

۱ نظر:

  1. عزیزانی که آنارشیس هستن یا دلشون میخواد بشن و نیاز به اموزشی درست و اساسی دارن و حقیقتهای ناب رو با روشهای درستش و ترکیبات و انجام اصولی با نتیجه واقعی میخوان فقط و فقط تو واتساپ درخواست بدن بمن9354992868 درمورد اموزشهامم بگم هیچ مسولیتی درقبال خدای نکرده مثلا استفاده نابجا یا ترور یا غیره برعهده من نخواهد بود. اینو گفتم فقط چون دیدم خیلیها دوستدارن اموزشی صحیح ببینن و لایق صداقتم هستند.فقط واتساپ پاسخگو هستم مزاحمت ایجاد کنید ناراحت میشما .دوست عزیزی که اینجا این وبگاه رو تدارک دیده باید بگم میدونم قصدت خیره اما تو هیچ تجربه ای نداشتی گمونم .کار با مواد شیمیایی بسیار دقیق و بموقع باید انجام بشه تا واکنش صحیح بوقوع بپیونده .معیارها دقیق باید باشن و مهمترین چیزها پیش پاافتاده ترین هم میتونه باشه مثلا درجه حرارتها مثلا در درست کردن بمب بااسیدها و ترکیبات عالی مثل گلیسیرین و امونیوم و نیتراته کردن باید دقیق باشن فرضکنید میخواهیم بمبی مخرب بسازیم و در اصول فرمایشی درجه حرارتی که لازم به انجام نیتراته کردن هست مثلا در چیزی و جایی معادل 185 درجه سانتیگرا ه و اگر این درجه 182 درجه بشه عملایتمون باشکست مواجه خواهد شد. خاستم بگم که بدونید هرکاری فن و فوتی داره که هر استادی نمیداند. و من به افرادیکه خوشم بیاد و وطنپرست و وو باشن تحت شرایطی خاص حاضرم خصوصی اموزششون بدم. بازم میگم جنبه تحیق و لذت از شیمی مدنظرمه یعنی هرگونه انحار یا انفجار یا ترور یا سوتعبیر یا سواستفاده ازش برعهده خودتونه نه بنده .

    پاسخحذف